onsdag 29 maj 2013

Onsdagen börjar närma sig sitt slut


Bara lite disk och sen i säng. 

Idag har jag sovit mest hela dagen. Mot kvällen orkade jag fortsätta klippa Sotis. Men klar blev hon inte. Undrar om hundar bryr sig om hur de ser ut...

Även om jag sover mycket så händer det lite varje dag. Igår var jag till Skövde och hämtade mina nya glasögon. Supertuffa tycker jag. Och det tuffaste är ändå priset. Smarteyes har öppnat där och jag behövde inte ens betala hälften av priset på Synoptik. Ok. Inga märkesbågar men vem bryr sig...

Dessutom får jag köpa ett par polariserande solglasögon med progressiva glas för bara 2.200. Helt galet billigt. 

Var till Töreboda en dag förra veckan med kompis och fick se första skeppet för säsongen 

Ångbåt med skovlar. Superfint. 

Avslutar dagens inlägg med en fin bild på Sally från den dagen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv