onsdag 12 december 2012

Snart mörkt

Sjukt vad fort det blir mörkt ute. Vi gick en långpromenad medan det var ljust så dagens ljusbehov tillgodosett :)

Nu är lunchen klar för oss bägge och Sally ligger och jagar i sömnen. Jag kör tvätt och har börjat plocka ihop allt porslin jag ska sälja nånstans vet inte än. Det är Matservice Rosenthal Bavaria och Rosenthal Oriental. Kaffegods Kgl. priv. Teltav. 1734

Någon som har någon uppfattning om det är något värde i det?

Måste rensa skåpen från allt jag inte använt under året jag bott här. Är sååå less på alla prylar och det kan ju vara någon annan som behöver dem bättre än mig.

Har inte råd att ge bort allt så det som har något värde i sig kan ju få ge en slant till renoveringen av avloppet här hemma.











Av någon anledning som jag inte förstår så blev visst de flesta bilder upp och ner ;)

Ha det bäst 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv