tisdag 11 december 2012

Julgranen hemma :)

Blev en ensam resa till Skövde. Ensam och ensam. Sally var ju förstås med 

Det var tur ingen var med för jag tog riktigt god tid på mig.

Blev inte bara julgran ;) En byggfläkt för värmens skull i huset. Gillar. En tjock gosig filt till soffan från Chili. Mmmmm. En adventsljusstake. Hittade aldrig min gamla. Får bestämt sluta flytta nu. Har inte råd att köpa nya saker jämt bara för att jag inte vet vart jag gjort av dem :( Jo och så blev det julgransbelysning förstås. Den hittade jag inte heller. Måste ha slarvat bort en hel jullåda.

Självklart blev det några mysiga julisar också men det berättar jag inget om.

Nog för att jag är rätt så slut nu men jag kan nog inte låta bli att möblera om här i vardagsrummet så min fina gran får plats och jag får klä den.

Har faktiskt lite julkänsla i år. Det var längesedan så det måste betyda att jag hittat hem :)

Kramizar till er alla 

Ska ta bilder när det är klart. Lovar......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv