lördag 22 december 2012

Lördag i Storstan

Idag har jag fått umgås med barnbarn hela dagen :)
Vi har lagt pussel, spelat spel och varit i pulkabacken. Till och med jag blev tvungen att ta en tur på snowracern för att inte bli lynchad av de små.
Blev det ändå för jag tjöt som en stucken gris hahaha

Nu är den här helt underbara dagen slut och morgondagen innebär bilkörning igen. Till nästa dotter med mellanlandning hos kompis.

Härligt att vara här men det händer något hela tiden så när jag väl är hemma igen blir det nog sova nån dag. Har redan pratat med en av grannarna som ska ta med voffsingarna på långtur i skogen då :)

Fatta att jag har världens bästa grannar någonsin under min levnad. Och jag är gammal......

Ha en helt underbar julhelg nu allihop. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv