lördag 15 december 2012

Härlig lördag

Trots ett fruktansvärt busväder :)
Har storstädat mitt vardagsrum. Satt upp julgranen och gjort julmysigt. DET var många år sedan.

Blev tvungen att möblera om för att få plats med granen. Det blev så bra så det får bli kvar så även efter jul.

Jag har nog den minst dekorerade granen i världen skulle jag tro men jag gillar den:)

Nu känner jag mig helt slut och ligger i soffan och väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan ta min nattmedicin och sen krypa ner mellan lakanen.

En av mina helt underbara grannar körde av snön hos mig med sin snökanon och när jag tackade fick jag svaret att det var för att de skulle slippa skotta ut mig sen!!!! Love!!!!!

Helt otroligt vilka fantastiska människor jag har runt mig. Blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på det.







4 kommentarer:

  1. Men vad du e duktig & har legat i...
    Din julgran blev fin, själv har jag ingen i år, med tanke på missarna...
    Sköt om dig, tjejjen..
    Kramen.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen. Nu som först är jag här inne igen....
      Kramen <3

      Radera
  2. Tillönskar dig härmed en God Jul...och en fröjderlig sådan :)

    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite sent svar men... bättre sänt än aldrig :)
      Kramen

      Radera

Bloggarkiv