torsdag 11 september 2008

Dagen som gått

Det är helt otroligt. Jag har inte hetsat upp mig över en enda artikel i tidningen idag. Vad har hänt? Börjar jag tackla av? Dagen har varit bra i övrigt också. 

Funderat en hel del över svek. Min bror har satt mig i klistret på grund av att han inte betalar sina skulder och jag är den av två borgensmän som redovisar inkomst och därmed får jag betala hans skulder. Det är ett stort svek.

Min familj har valt bort mig och håller honom om ryggen. Känner mig rejält sviken. 

Min bästa vän som varit "min familj" under fjorton år har träffat "kärleken" och hon förbjuder oss att ha kontakt. Det känns tungt.

Tack och lov har jag en kanonbra relation med mina barn och deras familjer. Trots det saknar jag att ha egna syskon och mamma. Det känns hårt att bli bortvald.

Bryter ihop och kommer igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv