lördag 2 mars 2013

Sent igen

Har förpassat mina älsklingar till goda människor i min gamla bostadsort Bro. Lika tungt varje gång jag lämnar bort dem. Idag ville Sotis verkligen inte. När jag klädde på mig kom hon och tryckte sig mot mig ideligen. När jag sa hej då skrek hon.

Smarta Aleli följde med tillbaka till bilen med hundarna och när vi sa hej då gick det riktigt bra. Tack fina Aleli.

Har haft mysiga samtal med min yngsta dotter några timmar ikväll. Därför är timmen sen nu. Förstår inte hur hon ska orka jobba hela dagen i morgon. Måste åka klockan sex i morgon bitti. När jag får sovmorgon. Känns inte riktigt rättvist men lovade henne nyköpt pizza när hon kommer hem igen.

Jag ska passa på att njuta av vännen Anna under dagen. Vi ses inte så ofta med tanke på hennes svåra hundallergi.

Nu ska jag somna till en god bok :)

Ha det bäst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv