måndag 10 december 2012

Natti

Nu har jag släpat min kropp från soffan till sängen. Ber att få vakna utvilad i morgon. Behöver tömma vattensängen och montera ner den så jag kan lägga ut den på Blocket

Har fått två resårmadrasser som jag ska köpa en skön madrass till så blir den som ny :)

Dubbelsäng. Betyder att jag börjar förbereda mig för ett tvåsamt liv. Snart fattas bara mannen i mitt liv som orkar älska en trasig kropp ;) Knoppen funkar ju normalt som tur är. Bara lite ont och trött ibland ;)

Vilka drömmar jag har ;) Men den dag jag slutar hoppas och drömma kan jag lika gärna lägga mig ner och dö :)

Nu bloggar jag via paddan och skulle gärna vilja kunna lägga in en bild. Får träna mer :-P

Det gick ju bra. Undrar nu vars den lägger sig .... Den la sig fint. Det är en syskonbild på mina Fia vänners hundar ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv